سلامت نیوز: اعتماد به نفس مانند غاری است که افراد از وارد شدن به آن واهمه دارند و این غار می تواند سرچشمه گنجی برایشان باشد که به دنبالش می گردند.

دکتر الهام رامش روانشناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد اعتماد به نفس بالا یک ضرورت است گفت: اعتماد به نفس باور و اعتقادی است که فرد نسبت به خود دارد و دارای شناخت ارزش ها، رضایت از خویش، ارزش نهادن به خود بدون هیچ قید و شرط می باشد.
 
او افزود: افراد با اعتماد به نفس بالا احتیاجی به تایید و تشویق ودلگرمی از سوی دیگران ندارند و این اعتماد به نفس تحمل و غلبه را در آنها بالا می برد.
 
دکتر رامش گفت: اعتماد به نفس مانند غاری است که افراد از وارد شدن به آن واهمه دارند و این غار می توانند سرچشمه ی گنجی برایشان باشد که به دنبالش می گردند.
 
او متذکر شد: اعتماد به نفس چیزی نیست که در مکانی بی سر و صدا، بی مشکل ،سخت یافت شود.چیزی است که می گذارد در میان شرایط سخت آرامش در قلب ما حفظ شود و این تنها معنای حقیقی اعتماد به نفس است.
 
رامش خاطر نشان كرد: یاد بگیریم انسان منحصر به فرد بوده و تنها خود مسئول تصمیم گیری های زندگی خود باشیم، پشتکار و سماجت داشته باشیم و خود را به خاطر اشتباهاتی که مرتکب می شویم عفو نکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha