سلامت نیوز :حسن عباسی در گفت‌و‌گو با فارس افزود: 75 دستگاه آمبولانس به همراه 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس در محلهای پرازدحام شهر تهران مستقر شدند تا به عزاداران حسینی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند.

وی یا بیان اینکه پرسنل مستقر در شهر اعم از پزشک،پرستار،تکنیسین و... 200 نفر بودند ادامه داد:در روز تاسوعا در جاده جاجرود به سمت لواسانات به دلیل تصادف یک دستگاه پژو ،3نفر مصدوم شدند که با اعزام 2 دستگاه آمبولانس، مصدومان به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند.

عباسی بر اثر تصادف دو دستگاه پراید در جاده مخصوص کرج 4 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدن و همچنین 4 مصدوم در همین اتوبان بر اثر تصادف یک دستگاه پراید به بیمارستان شریعتی منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: در روز عاشورا نیز بر اثر تصادفی در اتوبان آزادگان 3 نفر مصدوم شدند و به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند.همچنین بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در شهرک ولیعصر 2 نفر  فوت و یک نفر مصدوم شدند.

عباسی گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه وانت با تیرچراغ برق 3 نفر مصدوم شدند.همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت 2 نفر مصدوم شدند.براثر تصادف یک خودرو با عابران پیاده نیز 6 نفر مصدوم شدند و به بیمارستانهای امام خمینی(ره) و حضرت رسول(ص) منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha