سلامت نیوز : معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد: به دستور قائم مقام دبیرکل این ستاد اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان برای تکمیل مرکز در حال احداث نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان استان کرمان اختصاص یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ بهرام نوروزی در خصوص سفر هیاتی از ستاد به استان کرمان گفت: در این استان در جلسه‌ای که به‌منظور رفع مشکلات و موانع مرکز در حال احداث نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان برگزار شد، مقرر گردید برای افزایش سرعت احداث و تکمیل این مرکز، اداره کل راه و ترابری نسبت به جاده‌سازی، ایجاد خاکریز در اطراف مرکز، اداره برق در خصوص برق‌رسانی و سیستم روشنایی، اداره آب و فاضلاب نسبت به احداث خط لوله و انشعاب آب، اداره گاز نسبت به ایجاد انشعاب گاز و استانداری استان نسبت به پیگیری و هماهنگ‌سازی ادارات و دستگاه‌های استانی جهت تسریع در تکمیل و افتتاح مرکز مذکور تا انتهای آذر ماه اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون مقابله با عرضه ستاد افزود: همچنین در جلسه مشترک کمیسیون فروش و کمیته مقابله استان مقرر شد که شورای هماهنگی استان با همکاری دستگاه‌های مقابله‌ای ظرف یک هفته گزارشی از وضعیت تردد اشرار و کاروان‌های در کویر در خصوص حمل مواد مخدر تهیه و با ارائه راهکارها به ستاد منعکس کند و همچنین مسیرهای تردد شبکه‌های قاچاق و حمل مواد مخدر اعم از جاده‌های اصلی و مسیرهای حاشیه‌ای کویر و گلوگاه‌ها توسط دستگاه‌های مقابله‌ای شناسایی و توسط شورا به ستاد ارسال شود.

نوروزی در ادامه، اعلام کرد: در این جلسه، مهندس طاهری قائم مقام دبیرکل ستاد، مبلغ 250 میلیون تومان اعتبار بابت تکمیل مرکز نگهداری و درمان و کاهش آسیب معتادان تخصیص دادند و تاکید کردند که این مرکز تا انتهای آذرماه تکمیل شود.

وی همچنین گفت: مهندس طاهری در این جلسه از دست‌اندرکاران کشف محموله نه تنی مواد مخدر در سال گذشته تقدیر و تشکر و همچنین از قضات فعالی که در راستای برخورد ریشه‌ای و گسترده با شبکه‌های قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کنند، به‌طور ویژه قدردانی کرد.

نوروزی در پایان اظهار داشت: در انتهای این جلسه نیز، از تلاش‌ها و فعالیت‌های فرمانده و معاونت اطلاعات قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی با اهداء لوحی از سوی قائم مقام دبیرکل ستاد قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha