سلامت نیوز : بهروز جنت با اعلام این خبر اظهار داشت: در فاز سوم این طرح که تا در پایان سال اجرایی خواهد شد همکاران سازمان غذا و دارو وارد سطح بازار و عرضه می شوند و تمام کالاها را کنترل می‌کنند تا هیچ فرآورده و محصولی بدون برچسب اصالت و سلامت در دسترس مردم قرار نگیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: تمام فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی از سال 90 ملزم شدند که برچسب اصالت و سلامت را از وزارت بهداشت دریافت کنند و در حال حاضر هیچ کالایی از مبادی رسمی وارد کشور نمی‌شود مگر اینکه برچسب اصالت و سلامت را دریافت کرده باشد.

معاون سازمان غذا و دارو تصریح کرد: در فاز دوم همکاران ما وارد انبارهای شرکتهای دارویی شده و به تمام کالاهایی که از گذشته در انبار شرکتها موجود بوده برچسب اصالت اعطا کردند.وی همچنین در خصوص تأثیر اجرای این طرح در جلوگیری از پدیده قاچاق گفت: این برچسب ها به نوعی مردم را در تشخیص محصولات سالم و مجاز راهنمایی میکند. مردم باید توجه داشته باشند که اگر محصولی برچسب اصالت نداشته باشد از خریداری آن محصول خودداری کنند، این امر باعث می‌شود که یک مبارزه مردمی با پدیده قاچاق صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha