سلامت نیوز : این تحقیقات از حدود 13 فرد شاغل نشان داد: برخی علائم در افراد غیرشاغل بروز می‌کند که باعث ظهور نگرانی، استرس دائمی و عدم آگاهی یا اهمال در برخورد با بیماریها و همچنین ضعف دستگاه ایمنی به خاطر وخامت وضعیت روانی می‌شود.

این تحقیقات به افزایش میانگین ابتلا در صورت سیگار کشیدن یا داشتن فشار خون بالا یا دیابت و بیماریهای مزمن و نظایر آن اشاره دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سکته قلبی (در اصطلاح پزشکی ام‌آی) یا انفارکتوس میوکارد (Myocardial infarction) عبارت از انهدام و مرگ سلولی دائم و غیرقابل برگشت، در بخشی از عضله قلب (میوکارد) است که به علت از بین ‌رفتن جریان خون و وقوع یک ایسکمی شدید در آن قسمت از قلب روی‌می‌دهد.

این توقف گردش خون می‌تواند به‌طور ناگهانی بدون هیچ علائم قبلی نمایان شود یا پس از تعدادی از حملات آنژینی (درد قفسه سینه) نمود یابد.عمده‌ترین دلیل ایجاد سکته بسته‌شدن رگ‌های تغذیه‌کننده قلب است.برای رفع انسداد غیر از دارو، از بالن و جراحی قلب باز (تعویض رگ مسدود شده) استفاده می‌شود.سکته قلبی نوعی عارضۀ فراگیر است که هر ساله باعث درگذشتن هزاران نفر می‌شود.به‌طور یقین این بیماری خیلی وخیم است و فقط در آمریکا، در سال 2004 میلادی، بیش از 150 هزار نفر از این عارضه جان ‌باختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha