سلامت نیوز : داروخانه شماره یک دانشگاه علوم پزشکی تبریز، صبح امروز، هشتم آذر از سوی عوامل شهرداری منطقه دو تبریز با تعبیه یک قطعه بلوک سیمانی در جلوی درب ورودی آن، پلمب و پس از چند ساعت مجددا باز شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ این اقدام شهرداری منجر به ایجاد بهت و استرس در بین بیماران خاص و صعب العلاج مراجعه کننده به این داروخانه از اقصی نقاط شمال‌غرب کشور شد.

در همین زمینه، علیرضا محجل نائبی، مدیر داروخانه شماره یک دانشگاه علوم پزشکی تبریز به خبرنگار ایسنای منطقه آذربایجان شرقی توضیح داد: این داروخانه 99 میلیون تومان خلافی داشته است که توسط این دانشگاه پرداخت شده بود. با وجود پرداخت جریمه و همینطور با وجود اطلاع استانداری، صبح امروز، با بلوک سیمانی در مقابل این داروخانه مواجه شدیم.

وی با بیان این‌که بدون مجوز دادستانی، پلمب داروخانه صورت گرفته بود، افزود: طبق نظر دادستانی کل و نمایندگان دادستانی، این مشکل صورت جلسه شده و بعد از چند ساعت، بلوک‌های سیمانی توسط کادر شهرداری منطقه دو تبریز برداشته شد.

محجل نائبی ابراز امیدواری کرد، دیگر شاهد چنین حرکت‌هایی از سوی مسئولان شهری نباشیم چرا که بیماران با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند و نباید بر دردهای آنان بیفزاییم.

نسرین مالکی، رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنای منطقه آذربایجان شرقی، یک سری اختلافات ملکی بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و و شهرداری منطقه دو تبریز را علت پلمب داروخانه عنوان کرد.

وی تاکید کرد: البته طی نامه‌ای که از طرف استانداری دریافت کردیم مشکل را حل شده می دانستیم ولی پلمب صبح امروز داروخانه ما را نیز متعجب کرد.

مالکی افزود: اکثر داروهایی که مربوط به بیماران سرطانی است، در سطح شهر تبریز تنها در این داروخانه یافت می‌شود؛ بیمارانی هستند که با تخفیف‌های ویژه، دارو در اختیارشان قرار می‌گیرد و آنان نمی‌توانند از جای دیگر دارو را دریافت کنند.

وی افزود: از طرفی این داروخانه، داروخانه آموزشی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز است؛ در نتیجه پلمب این داروخانه، دانشجویان و اساتید نیز سرگردان شدند.

اکبر آقا محمدی، شهردار منطقه دو تبریز نیز در تشریح چرایی پلمب این واحد داروخانه به خبرنگار ایسنای منطقه آذربایجان شرقی گفت: پلمب داروخانه شماره یک دانشگاه علوم پزشکی تبریز مربوط به موضوع ماده 100 بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha