پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱

سلامت نیوز : رییس مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان از نجات، جان مادری باردار که به علت بسته بودن راه ارتباطی به دلیل بارش برف، محبوس شده بود خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سید اسدالله موسوی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش خونریزی شدید مادری باردار در روستای «خواجه انور» از توابع شهرستان ایذه به مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اهواز به منظور رسیدگی به وضعیت این مادر باردار تیمی متشکل از ماماها و پزشکان به این منطقه اعزام شد.

وی افزود: پس از اعزام این گروه به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی و بسته بودن راه ارتباطی به دلیل بارش برف در تماسی از اورژانس استان به هلال احمر درخواست بالگرد برای اعزام این مادر باردار می‌شود که با توجه به اعزام تمام بالگردهای هلال احمر و سپاه برای امدادرسانی به همشهریان سیل زده به استان بوشهر، در هماهنگی اورژانس استان با هلال احمر استان کرمانشاه یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شد.

موسوی با بیان اینکه مادر باردار به همراه یک پزشک و مامای مستقر در شهرستان ایذه برای رسیدگی بیشتر مستقیما به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز اعزام شدند، گفت: در حال حاضر حال این مادر باردار 26 ساله خوب گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha