سلامت نیوز: مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران از تجهیز همه بیمارستان‌های تابعه این اداره ‌کل به دستگاه‌های اتوکلاو امحاء زباله خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، سیدعلی جمالیان در خصوص راه‌اندازی دستگاه‌های تانکر اکسیژن و اتوکلاو امحاء زباله در بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهدای 15 خرداد ورامین، گفت:‌ این بیمارستان دومین مرکز در کشور و نخستین مرکز در استان تهران در بین مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی است که به دستگاه تانکر اکسیژن مایع مجهز شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این سیستم جدید، کپسول‌های قدیمی فقط در مواقع بحرانی قابل استفاده بوده و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

جمالیان اظهار داشت: دفع زباله‌های بهداشتی و بیمارستانی با تجهیز همه بیمارستان‌های تابعه این اداره‌کل به سیستم امحاء و بی‌خطرسازی زباله از طریق دستگاه اتوکلاو انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی دستگاه‌های اتوکلاو امحاء زباله و تانکر اکسیژن مایع در بیمارستان شهدای 15 خرداد بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: در سال‌جاری همه بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی استان تهران به این تجهیزات پیشرفته مجهز خواهند شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha