سلامت نیوز : مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح بیمارستان ثابت شجره‌ی طیبه صالحین در بیمارستان‌های آیت الله کاشانی و هاجر(س) شهرکرد برای انجام اعمال جراحی بستری و ویزیت رایگان بیماران خبر داد.

دکتر «حسن اسحاقی» در گفت‌وگو با (ایسنا) اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی این سازمان طرح بیمارستان ثابت شجره طیبه صالحین به حالت اجرایی درآمده است.وی ادامه داد: مجری این طرح سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و مکان اجرای آن بیمارستان‌های آموزشی و درمانی آیت الله کاشانی و هاجر(س) شهرکرد هستند.

مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت‌های این طرح گفت: انجام اعمال جراحی، بستری، ویزیت و آزمایشات پاراکلینیکی رایگان برای معرفی‌شدگان از سوی کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در مراکز بهداشتی درمانی سراسر استان از اهم برنامه‌های این طرح است.

به گفته‌ی اسحاقی، در این طرح مراجعه‌کنندگانی که از سوی مددکاری این بیمارستان‌ها توان مالی پرداخت هزینه‌های درمانی را ندارند برای پرداخت بخشی از هزینه‌های درمانی به کانون معرفی می‌شوند.وی یادآور شد: این طرح از هفته بسیج تا دهه‌ی مبارک فجر ادامه دارد و مراجعان می‌توانند از خدمات رایگان آن بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha