سلامت نیوز : ناهید پویان‌مهر امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: در سه ماه اخیر پنج پرونده مربوط به تخلفات آرایشگاه‌های زنانه در ارومیه به اماکن معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین اظهار شکایت از آرایشگران مربوط به مشکلات پوستی ناشی از کاربرد غیر اصولی و عدم رعایت اصول بهداشتی در محیط‌های کاری است.پویان‌مهر تصریح کرد: در شهرستان ارومیه 400 آرایشگاه دارای کسب پروانه هستند و این در حالی است که بیش از یک هزار آرایشگاه در این زمینه فعالیت دارند.

رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه ارومیه ادامه داد: در سه ماه اخیر امسال 200 پرونده در حال گذراندن مراحل کسب پروانه هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه اپیلاسیون و تاتو در محیط آرایشگاه‌های زنانه غیر مجاز است، تصریح کرد: در صورت مشاهده چنین اقداماتی آرایشگاه‌های متخلف به اداره اماکن برای جلوگیری از انجام مجدد آن معرفی می‌شوند.

پویان‌مهر افزایش غیر اصولی و خودسرانه قیمت خدمات ارائه شده و همچنین عدم مهارت و تخصص را از دیگر مواردی عنوان کرد که مورد شکایت مشتریان از آرایشگران است.وی با اشاره به فعال بودن فقط 25 درصد از آرایشگاه‌های زنانه دارای پروانه کسب ارومیه، اذعان داشت: از تعداد 400 آرایشگاه دارای پروانه کسب، فقط 250 مورد آن در ارومیه فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha