سلامت نیوز :محمدباقر لاریجانی در مراسم افتتاح دانشکده مجازی این دانشگاه افزود: در دانشگاه علوم پزشکی تهران 110 مرکز تحقیقاتی ، 2300 عضو هیئت علمی وجود دارد. 20 هزار دانشجو به صورت غیر مجازی تحصیل می‌کنند و ظرف یکی دو سال آینده پیش‌بینی می‌شود همین تعداد به صورت مجازی آموزش ببینند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: یک میلیون و 300 هزار صفحه مجازی در دانشگاه وجود دارد و این امکان را می‌دهد تا بسیاری از درس‌های متداول با این صفحات آموزش داده شود. هم اکنون300 رشته آموزشی وجود دارد که حدود 10 تا 15 رشته آن در صفحه مجازی و سایت دانشگاه موجود است.

لاریجانی با اشاره به توسعه سامانه مجازی گفت: ظرف چند سال اخیر 4 میلیارد تومان در معاونت پشتیبانی دانشگاه صرفه‌جویی اعتباری شده و این به دلیل استفاده از سامانه مجازی است.لاریجانی با اشاره به 26 هزار و 500 کاربر در سامانه مجازی گفت: ثبت‌نام دانشجویان، نام دهی الکترونیک و استفاده همزمان 6 هزار دانشجو توسط این سامانه امکان‌پذیر است.

وی تعداد مجلات الکترونیکی پزشکی را 53 عدد عنوان کرد و گفت: این تعداد تا پایان سال به 70 مجله ارتقاء می‌یابد.همچنین بیش از 6 هزار دوره آموزشی مجازی برگزار شده و 8 هزار پرسنل به صورت مجازی آموزش دیده‌اند.

لاریجانی همچنین از اعطای مدرک مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر دانشگاه‌ها از طریق مجازی خبر داد و گفت: در پایان هفته جاری سایت این سامانه برای ثبت‌نام دوره تخصصی پزشک خانواده فعال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha