سلامت نیوز : نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد بسترهای مناسب و ارائه تسهیلات ویژه می‌توان شرایط جذب پزشکان متخصص را در مناطق محروم مهیا کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ مهناز بهمنی در نشست بررسی مشکلات حوزه سلامت شهرستان سراب با اشاره به اینکه کمبود متخصصین در نقاط محروم باعث مراجعه بیماران به مراکز درمانی در استان می‌شود افزود: این مسئله ضمن تحمیل هزینه‌های فراوان به مردم، احتمال بروز سوانح جاده‌ای را نیز در بردارد.

وی با بیان اینکه اعطای بسته‌های حمایتی به متخصصان موجب جذب و دلگرمی آنها در شهرستانها می‌شود گفت: سیاست‌های تشویقی و حمایتی می‌تواند متخصصان کارآزموده و مجرب را به ماندگاری در مناطق محروم تشویق کند.

وی همچنین خواستار راه‌اندازی اورژانس درمانی شبانه روزی در شهرهای دوزدوزان و شربیان شد و افزود: نباید به خاطر ساده‌ترین مسائل درمانی بیماران و همراهان آنها به مراکز درمانی اصلی هدایت شوند.

بهمنی در ادامه از صدور مجوز ایجاد بخش دیالیز در بیمارستان جدید الاحداث سراب خبر داد و افزود: با ایجاد این مرکز علاوه بر رفع مشکل کمبود فضای لازم برای پذیرش بیماران دیالیزی، بیماران سایر شهرستان‌های همجوار نیز می‌توانند از امکانات این بخش استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha