دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵
سلامت نیوز : راز قتل یک پدر و فرزندش توسط فرزند دیگرش پس از ۲ سال برملا شد و قاتل روانه زندان شد. در تاریخ 2 آذر زن جوانی به نام نیلوفر 20ساله با مراجعه به کلانتری 17 پرند به ماموران اعلام کرد که همسرش به نام مجید 24ساله در 6مهر امسال برادرش به نام علی 26ساله را در منزل پدری‌اش واقع در پردیس به‌وسیله مسموم کردن شیرینی با قرص خواب و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت جسد مقتول را داخل چمدان جاسازی و به شهرستان محمودآباد استان مازندران منتقل و در کنار دریا دفن نموده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تهران امروز ؛ با توجه به اظهارات زن جوان، بلافاصله هماهنگی‌های لازم با قاضی کشیک دادسرای عمومی و انقلاب رباط کریم انجام و ماموران کلانتری با مراجعه به محل سکونت مجید در شهر جدید

پرند ـ شهرک آفتاب، در ساعت 20 روز حادثه اقدام به دستگیری وی کرده و متهم در اظهارات اولیه خود به ارتکاب جنایت در منزل پدری خود واقع در شهر جدید پردیس اعتراف کرد.

با ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، تحقیقات از متهم و همسرش در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. همسر متهم گفت: در ساعت 20روز 6 مهر همسرم مجید در داخل اتاق پذیرایی منزل پدری‌اش واقع در شهر جدید پردیس، در حضور من و با ضربات متعدد چاقو اقدام به کشتن برادرش علی کرد. وی ادامه داد: شب جنایت، جنازه در منزل باقی ماند و آن شب، من به همراه مجید به منزل مادرم رفتیم؛ فردای آن روز که جمعه 7 مهر بود، به بهانه رفتن به بهشت زهرا به میدان امام حسین(ع) رفته و بزرگ‌ترین چمدان را خریداری کردیم و مجددا به منزل پدری مجید (محل جنایت) برگشته و جنازه را داخل چمدان قرار دادیم. وی افزود: پس از قرار دادن جنازه در داخل چمدان، مجید به بهانه جابه جا کردن اثاثیه منزل، اقدام به اجاره یک دستگاه پیکان وانت کرد و جنازه را با کمک راننده در عقب وانت قرار داد.

ابتدا قرار بود مجید، جنازه برادرش را در داخل یك ویلا دفن نماید اما از آنجایی که انتهای کوچه به دریا ختم می‌شد، شب هنگام جنازه را نزدیك دریا برده و پس از باز کردن چمدان، شروع به چیدن سنگ بر روی جنازه کرده و آن را در زیر سنگ‌ها پنهان کردیم و همان شب به تهران برگشتیم.

همسر مجید درخصوص علت مراجعه خود به پلیس گفت: در روز 30 آبان با برادر همسرم در داخل خانه درگیر شدم؛ مجید مرا تهدید و عنوان کرد که من برادر و پدرم را کشته‌ام و تو را نیز خواهم کشت؛ من نیز از روی ترس به کلانتری رفتم و آنچه را که در خصوص شوهرم می‌دانستم، به پلیس اعلام کردم.

مجید که پس از دستگیری انگیزه خود از ارتکاب جنایت را «ناموسی» عنوان کرده بود، در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: به تحریک همسرم و با نقشه‌ای که همسرم طراحی کرده بود، ابتدا حدود 40 قرص خواب‌آور را به صورت پودر در داخل شیرینی ریخته و به برادرم دادیم.

پس از بیهوش شدن برادرم با چندین ضربه چاقو او را به قتل رساندم و پس از خرید یک چمدان بزرگ، بدون آنکه راننده وانت متوجه موضوع شود جنازه را به ویلایی در محمودآباد بردم.

در ادامه تحقیقات همسر مجید گفـت: مجید پدر خود را در مرگ مادرش مقصر می‌دانست و به همین علت در داخل شیرینی قرص خواب‌آور ریخته و وقتی پدرش بیهوش می‌شود او را به قتل می‌رساند و پس از آن عنوان می‌نماید که پدرش به خاطر عذاب وجدان ناشی از مرگ همسرش خودکشی کرده است.

همسر مجید در ادامه به کارآگاهان گفت: برادر مجید از موضوع قتل پدرش توسط مجید اطلاع پیدا کرده بود؛ شب جنایت مجید به من گفت: علی از موضوع قتل پدرم سر در آورده و اگر او را نکشم، مرا به پلیس معرفی خواهد کرد و پس از آن قرص‌هایی را که از قبل خریداری کرده بود به من داد؛ من نیز پس از مسموم کردن شیرینی‌ها تعدادی از آنها را به برادرشوهرم تعارف کردم. با انجام تحقیقات دامنه دار از مجید و همچنین همسر وی و با توجه به مشخص شدن برخی اظهارات ضد و نقیض در اظهارات مجید، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و در اظهاراتش ضمن تأیید اظهارات همسرش در خصوص انگیزه واقعی قتل برادرش، به ارتکاب جنایتی دیگر یعنی قتل پدرش در سال 1389 اعتراف کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha