سلامت نیوز : غضنفر میرزابیگی افزود: تعدادی از پرستاران طی تماس با سازمان نظام پرستاری مدعی شده‌اند که حق جذب ماهانه آنها که حدود 250 تا 300 هزار تومان است از حکم کارگزینی آنها حذف شده و دیگر پرداخت نمی‌شود و این مسئله به خصوص برای پرستاران بازنشسته که ناگهان با کم شدن این میزان از حقوق دریافتی شان مواجه می‌شوند بسیار نگران کننده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: این مسئله را در جلسه‌ای که با رئیس جمهوری داشتیم مطرح کردیم که رئیس جمهوری چنین اقدامی را غیر قانونی اعلام کرد و گفت اگر در جایی چنین اتفاقی افتاده است باید سریعاً اصلاح شود.

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: وزیر بهداشت و معاونان وی نیز چنین اتفاقی را برای پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی شاغل رد کردند و اعلام کردند که این موضوع را از طریق سازمان بازنشستگی نیز پیگیری می‌کنند تا اگر در مورد بازنشستگان مسئله‌ای باشد، حل شود.

میرزابیگی ادامه داد: با وجود این کماکان تماسهایی از سوی پرستاران و اعتراض نسبت به این مسئله را به ویژه در بین پرستاران بازنشسته شاهد هستیم بنابراین از همه پرستاران شاغل و بازنشسته در کشور که با حذف حق جذب مواجه شده‌اند می‌خواهیم هر چه سریعتر به سازمان نظام پرستاری مراجعه و موضوع را مطرح کنند تا رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha