سلامت نیوز : دبیر سومین جشنواره ملی رسانه‌های سلامت از ارسال بیش از 2000 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر فاطمه رخشانی، مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره سوم سلامت تمام شده و حدود 900 نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند. از آنجا که هر فرد شرکت کننده در جشنواره می‌تواند چهار اثر به دبیرخانه ارسال کند و اغلب افراد بین 2 تا 3 اثر فرستاده‌اند، مهلت ارسال اثر را تمدید نکردیم تا بتوانیم آثار را داوری کنیم.

رخشانی ادامه داد: داوری آثار از هفته آینده آغاز می‌شود و در مرحله ابتدایی، آثاری که در تعریف‌های ما نیست کنار می‌روند. در مرحله میانی آثار توسط داوران بررسی و نهایی می‌شوند و سعی می‌کنیم نتایج را تا پایان آذر ماه و اوایل دی ماه اعلام کنیم تا در دوم بهمن ما جشنواره برگزار شود.وی اظهار داشت: امسال تعداد برگزیده‌ها کمتر می‌شود تا از معیارهای کیفی عبور نکنیم و اگر اثر برتری در بخشی نبود اعلام نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم برگزیدگان از 40 نفر بیشتر نشوند.

رخشانی با اشاره به برگزار نشدن بخش بین‌المللی جشنواره گفت: در بخش بین‌الملل هم اقداماتی انجام شده و برخی از کشورها نیز تنها اثر ارسال کرده‌اند اما از آنجا که احتمال شرکت آنها در مراسم پایانی جشنواره کم است، روی برگزاری این بخش در سال جاری تاکیدی نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha