سلامت نیوز :مریم کاشانیان، رئیس بیمارستان اکبرآبادی در مراسم افتتاح بخش خصوصی بیمارستان اکبرآبادی این بیمارستان را قدیمی‌ترین و بزرگترین مرکز جامع درمان زنان در کشور عنوان کرد و گفت:‌ سالانه 12 هزار زایمان در این بیمارستان انجام می‌شود و با ایجاد تغییرات و بازسازی در این بیمارستان سعی کرده‌ایم تا خدماتمان مطابق‌ استانداردهای روز باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: قبلاً اتاق‌های زایمان به صورت عمومی بود اما برای رعایت حرمت و حریم خصوصی بیمار اتاق‌های زایمان را به صورت خصوصی قرار دادیم‌ تا زن باردار بتواند با یک همراه روند زایمان را طی کند.

رئیس بیمارستان اکبرآبادی با اشاره به اینکه معمولاً بیماران پرخطر زایمانی به این بیمارستان ارجاع می‌شوند خاطرنشان کرد: در این راستا تمام وسایل پایش الکترونیک زایمان در این بیمارستان وجود دارد و همواره مراقبیم تا مرگ و میر مادر باردار یا نوزاد هستیم.

به گفته کاشانیان این بیمارستان 25 تخت NICU برای نگهداری نوزادان نارس و 22 تخت پست NICU برای جنین‌های نارس در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: جنوب تهران نیاز به ایجاد بخش نازایی داشت که امروز بخش IVF و خدمات فوق تخصص نازایی به صورت کاملاً پیشرفته در این مرکز افتتاح شد که امیدواریم با بهره‌گیری از بودجه بخش‌های دیگر بتوانیم این خدمات را با هزینه‌های کمتر نسبت به بقیه مراکز ارائه کنیم. 

کاشانیان با اشاره به قدمت بیمارستان اکبرآبادی گفت:‌ این بیمارستان حدود 70 سال قدمت دارد که بازسازی و نوسازی بخش‌های مختلف آن در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha