سلامت نیوز :روز شنبه 11 آذر تفاهم‌نامه همکاری انستیتو بین‌المللی دانشگاه ملل متحد و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران برای طراحی و اجرای دوره‌های کوتاه مدت و تحصیلات تکمیلی در حوزه سلامت توسط سیدشهاب‌الدین صدر و سیدالجنید امضا شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ در جلسه امضای این تفاهمنامه سیدشهاب‌الدین صدر، رئیس کل و معاونان سازمان نظام پزشکی و سیدمحمد الجنید و نوهیزام سفی به عنوان نماینده انستیتو بین‌المللی دانشگاه ملل متحد حضور داشتند.

در این تفاهمنامه تأکید شده که دوره‌های کوتاه مدت و تحصیلات تکمیلی مورد علاقه طرفین از سوی دانشگاه ملل متحد برای پزشکان عمومی کشور ارائه شود و برای فارغ‌التحصیلان گواهی معتبر با تأیید دانشگاه ملل متحد و سازمان نظام پزشکی صادر شود.

همچنین در این جلسه شهاب الدین صدر و سیدمحمد الجنید بر ضرورت توسعه همکاری‌ها بین سازمان نظام پزشکی و دانشگاه ملل متحد تأکید کردند.

دانشگاه ملل متحد در کشور مالزی مستقر است و در جهت توسعه بهداشت و سلامت در سراسر جهان تلاش می‌کند. این دانشگاه که وابسته به سازمان ملل متحد است در زمینه‌های تحقیقاتی متعددی از جمله ارزیابی سلامت، کاربرد فناوری اطلاعات در سلامت، بررسی تغییرات آب‌هوایی، مدیریت سلامت (MBA) و پژوهش در بیماری‌های نوپدید، فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha