سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 61884
سلامت نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از اخذ مجوز شورای گسترش برای راه‌اندازی پژوهشکده سلامت زنان و کودکان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر محمدباقر لاریجانی در مراسم افتتاح بخش IVF بیمارستان شهید اکبرآبادی، گفت: بیمارستان شهید اکبرآبادی یکی از مجتمع‌های خدمتی برای زنان است و آمار تعداد مراجعه به این بیمارستان بسیار بالاست.

وی گفت: در این بیمارستان ماهانه 500 زایمان طبیعی و 500 زایمان سزارین انجام می‌شود. این بیمارستان یک کانون خدمت برای جنوب شهر تهران است. بیمارستان شهید اکبرآبادی در توسعه علم نیز اثرگذاری بسیاری دارد، به طوری که مقالات این بیمارستان جزو رفرنس‌های مطالب علمی دنیاست.

لاریجانی با اشاره به فعالیت سه بیمارستان جامع زنان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ادامه داد: بیمارستان‌های آرش، اکبرآبادی و زنان تهران خدمات لازم را ارائه می‌دهند. سیاست ما آن است که در بیمارستان‌های جامع زنان به تدریج متخصصان مرتبط را اضافه کنیم. هر چند دانشگاه علوم پزشکی تهران کانون تربیت 2500 رزیدنت است، اما در بکارگیری نیروها گاهی محدودیت داریم. امیدواریم با حمایت وزارت بهداشت و تدابیر دانشگاه، متخصصین دیگر نیز به این مجموعه‌ها اضافه شوند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساخت یک بیمارستان جدید در فضای بیمارستان شهید اکبرآبادی، ادامه داد: پژوهشکده‌هایی نیز برای رشته سلامت زنان و کودکان راه‌اندازی شده که توانسته‌ایم مجوز لازم را از شورای گسترش اخذ کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha