سلامت نیوز : مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران اشاره به اخباری درباره قطع گسترده درختان در کاخ موزه سعدآباد گفت: مسئول بخش فضای سبز منطقه یک همین امروز(سه شنبه 14 آذرماه) از درختان کاخ موزه سعد آباد بازدید و در صورت تخلف با عاملان برخورد قانونی می‌شود.

علی محمد مختاری در گفتگو با مهر در واکنش به انتشار عکسهایی از تنه درختان قطع شده در کاخ موزه سعد آباد گفت: با قطع هرگونه درخت در هر نقطه ای از پایتخت که باشد برخورد می کنیم زیرا نظارت بر درختان پایتخت در هر نقطه ای که باشد در خانه شهروندان یا در موزه و... بر عهده شهرداری تهران است.

وی با تاکید بر اینکه هرگز مجوزی برای قطع درختان از سوی شهرداری صادر نمی شود گفت: بر اساس قانون حفظ و گسترش فضای سبز در پایتخت با هرگونه قطع درخت در شهر تهران برخورد خواهد شد.

شناسنامه دار شدن تمامی درختان پایتخت

مختاری در ادامه با اشاره به شناسنامه دار شدن درختهای پایتخت گفت: کل خیابانهای اصلی تهران درختانشان شناسنامه دار هستند. همچنین طرح شناسنامه دار شدن درختان بوستانهای تهران را آغاز کرده ایم و کل درختان تهران را ظرف سه سال شناسنامه دار می کنیم و این طرح نیز از سال 90 آغاز شده است.

مسئول نظارت بر درختان سفارتخانه های پارک پردیسان شهرداری است

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران با بیان این که مسئول نظارت بر درختان سفارت خانه های پارک پردیسان و...بر عهده شهرداری است گفت: قطع هر گونه درخت چه داخل فضاهای باز ساختمانهای دولتی باشد و چه در داخل خانه ها به غیر قانونی است محض اطلاع برخورد می کنیم.

به گفته وی، مسئول فضای سبز منطقه یک روز پس از انتشار خبر قطع درختان کاخ موزه سعد آباد صبح امروز برای نظارت بر فضای سبز این کاخ مراجعه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha