چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 61952

سلامت نیوز : محققان دانشگاه ساوث همتون انگلیس دریافتند: زایمان در خانه خطر ابتلای زنان باردار به خونریزی بعد از آن را نسبت به زنان بارداری که در بیمارستان زایمان می کنند، کاهش می‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: خونریزی بعد از زایمان بزرگترین علت مرگ و میر مربوط به زایمان در انگلیس است.

محققان در تحقیقات پرونده‌های پزشکی 500 هزار زن را تجزیه و تحلیل کرده و ملاحظه کردند که خونریزی بعد از زایمان اکثراً در بخشهای زایمان بیمارستان روی می‌دهد تا اینکه در زایمان‌هایی باشد که به دست ماماهای قانونی درخانه‌ها انجام می‌شود.

محققان به این نتیجه رسیدند که زیاده روی در استفاده از فناوریهای پزشکی مثل داروهای تسریع کننده انقباض و جراحی های سزارین ممکن است خطری برای زنان بعد از زایمان و علت مرگ ناشی از خونریزی بعد از زایمان باشد.

ژانت فیل مشاور سیاست حرفه‌ای در کالج سلطنتی ماماها گفت: این تحقیقات دلیل جدید دیگری درباره ارتباط بین خونریزی بعد از زایمان و دخالت پزشکی در جریان زایمان است.وی افزود: مناسبت نیست که زنان در رجوع به بیمارستانها شتاب کنند و باید به زنان اطلاعات و گزینه‌های بیشتری ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha