سلامت نیوز : محمدرضا لشگری امروز در گفت‌وگو با فارس در مشهد اظهار کرد: بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد یک بیمارستان ویژه به لحاظ شرایط در سطح بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی در ارتباط با شرایط ویژه بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد تصریح کرد: نخستین ویژگی متمایزکننده این بیمارستان نسبت به بیمارستان‌های دیگر این است که بیمارانی که دچار تروما و یا ضایعات تصادفاتی هستند در این بیمارستان بیشتر از سایر بیمارستان‌ها است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد ادامه داد: علاوه بر این بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد در محدوده پرجمعیت شهر مشهد واقع شده است که سبب می‌شود که تعداد مراجعان به این بیمارستان در تمام بخش‌ها به بیش از 200 هزار نفر در سال برسد.

لشگری افزود: همچنین در این بیمارستان علاوه بر تاکید زیاد به بخش اورژانس بخش‌های خدماتی انتخابی مانند جراحی عمومی، زنان، مراقبت‌های ویژه نوزادان و بزرگسالان، ارتوپدی، چشم، گوش و حلق و بینی و قلب نیز وجود دارد.

وی با اشاره به ارائه خدمات گسترده‌ای که در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد انجام می‌شود خاطرنشان کرد: به‌طور کلی تمام خدماتی که در دیگر بیمارستان‌های اصلی شهر ارائه می‌شود مانند عمل‌های جراحی پیچیده در این بیمارستان نیز انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد با مقایسه نسبی میان مراجعان سال جاری و سال گذشته اذعان کرد: تعداد مراجعان به این بیمارستان به‌ویژه در بخش‌های اورژانس و حوادث که بیشتر مربوط به نزاع‌های خیابانی و تصادفات هستند کاهش یافته است.

لشگری در ارتباط با بهبود ارائه خدمات در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد متذکر شد: در سال‌های اخیر رشد کمی و کیفی خوبی در بخش‌های مختلف خدماتی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: تمام ویزیت‌ها، اعمال جراحی و درمان‌ها توسط پزشکان متخصص انجام می‌شود و برای نخستین‌بار متخصص طب اورژانس در اورژانس این بیمارستان به کار گماشته شده است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد در ارتباط با نتایج نظرسنجی‌های انجام شده در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: این نظرسنجی‌ها آمار خوبی از درصد رضایت‌مندی مردم نشان می‌دهد و علاوه بر این میزان شکایات از بیمارستان بسیار کاهش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha