سلامت نیوز :مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن اعلام خبر اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سه بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه، عنوان کرد:‌ مطابق بررسی‌های صورت پذیرفته بیمارستان‌های ضیائیان، کودکان علی اصغر و روانپزشکی ایران گزینه‌های پیشنهادی ما برای پایلوت تعرفه‌های پرستاری هستند.

خورشید وسکویی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به تصمیم‌گیری در خصوص اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سه بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران عنوان کرد: بناست بودجه‌ای را به دانشگاه تخصیص دهند که بتوانیم پایلوت آن را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ابتدای هفته جاری کمیته کیفی تشکیل شد و مواردی نظیر جزئیات ارزیابی‌های کیفی، چگونگی سنجش میزان رضایت بیمار و نحوه انجام فرآیندها مورد بررسی قرار گرفت.مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه راهکارهای اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری مشخص شده‌اند، گفت: منتظر ابلاغ دستور هستیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا بیمارستان‌های مجری طرح مشخص شده‌اند، عنوان کرد: ‌مایل هستیم طرح در یک بیمارستان روانی، یک بیمارستان کودکان و یک بیمارستان عمومی به اجرا در بیاید. با توجه به بودجه‌ای که تخصیص یافته است و مربوط به 300 پرستار است، بیمارستان‌های ضیائیان، علی اصغر و روانپزشکی ایران مطابق برنامه ریزی‌های ما گزینه‌های مناسبی خواهند بود.

وسکویی افزود:‌ همچنین توزیع جغرافیایی این سه بیمارستان در تهران مناسب است و در شمال، غرب و جنوب تهران پراکنده شده‌اند. البته هنوز جلسه نهایی برای اجرای طرح برگزار نشده است.به گفته مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران مدت زمان در نظر گرفته شده برای پایلوت طرح تا پایان سال است.وی با بیان این که به طور قطع بیماران از نتایج اجرای تعرفه‌های پرستاری منتفع می‌شوند، گفت:‌همه پرستاران مصر بر اجرای این طرح هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha