سلامت نیوز : مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام اینکه اتوبوس آمبولانسهای این سازمان فردا نیز در 6 میدان مهم پایتخت مستقر هستند گفت: طی دو روز گذشته 96 نفر برای اکسیژن تراپی و درمان به مراکز اورژانس مراجعه کردند.

حسن عباسی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین اقدامات اورژانس تهران در روزهای آلوده پایتخت اظهار داشت: از روز دوشنبه با افزایش آلاینده ها بلافاصله 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس در میدانهای آزادی، انقلاب، امام خمینی ، رسالت ، امام حسین و تجریش مستقر شدند. این اتوبوس آمبولانسها دارای تجهیزات به روز و کاملی هستند که شهروندان در صورت مشکل می توانند به آنها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: روز دوشنبه 49 شهروند به علت تنگی نفس و مشکلات قلبی و ریوی ناشی از آلودگی هوا به مراکز اورژانس مراجعه و تحت اکسیژن تراپی قرار گرفتند ضمن اینکه روز گذشته نیز 47 نفر به پایگاههای اورژانس و اتوبوس آمبولانسهای مستقر مراجعه کردند.مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تاکید کرد: پایگاههای اورژانس علاوه بر درمان در صورت نیاز ماسک در اختیار شهروندان قرار می دهند.

عباسی افزود: آلودگی هوا تاثیری بر ماموریتهای اورژانس نداشته است و ماموریتهای اورژانس افزایش نیافته است.وی به شهروندان به ویژه بیماران قلبی، ریوی و سالمندان توصیه کرد در صورتی که کار ضرری ندارند از تردد و فعالیت در هوای آزاد خودداری کرده و در خانه های خود بمانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha