سلامت نیوز: فقط ۲۰ ثانیه استفاده از این ژل التیام آفت دهانی را بدنبال دارد و بدون توجه بیمار ضایعه آفت دهانی در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت بهبود می‌یابد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر فرهاد شفیعی در حاشیه برگزاری این کنگره گفت: ساخت ژل گیاهی موثر در درمان آفت‌های دهانی برای نخستین بار در دنیا از موفقیت‌های پژوهشگران ایرانی در حوزه مواد دندانی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده است.

وی ادامه داد: این ژل تاکنون به تاییدیه معاونت پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران رسیده است همچنین در ایران ثبت اختراع و در ایالات متحده آمریکا نیز به ثبت رسیده است.

این استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران آفت را از ضایعات مخاطی دهان برشمرد و افزود: بیمار مبتلا به آفت دهانی به هنگام صرف غذا و صحبت کردن دچار درد و ناراحتی می‌شود.

شفیعی گفت: فقط ۲۰ ثانیه استفاده از این ژل التیام آفت دهانی را بدنبال دارد و بدون توجه بیمار ضایعه آفت دهانی در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت بهبود می‌یابد.

وی اظهار امیدواری کرد در شرکت دانش بنیانی تحت عنوان کاوشگران سلامت بنیان در مرکز رشد دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بتوانیم این محصول را تولید و صادر کنیم.

براساس این گزارش، نخستین کنگره بین المللی مواد دندانی ایران باهمکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن دندانپزشکی ایران به مدت ۳ روز ۱۷، ۱۸ و ۱۹ آذرماه جاری درسالن شهید دکتر هدایت دانشکده دندانپزشکی تهران برگزارشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha