سلامت نیوز : میرنقی موسوی ظهر امروز در نشست خبری بیمارستان خاتم‌الانبیا که در تالار شورای حوزه ریاست این بیمارستان برگزار شد اظهار کرد: بعد از امارات و پاکستان، ایران سومین کشور در منطقه است که این مجوز را از سوی انجمن جهانی چشم اخذ کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با یادآوری بازدید اخیر نماینده انجمن جهانی چشم از بیمارستان تصریح کرد: این بازدید در راستای امکان‌سنجی برای دادن مجوز فلوشیپ تخصصی رشته قرنیه انجام شده بود که در حال حاضر نماینده انجمن، پروفسور گیبل نظر مساعد خود را اعلام کرده است.

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا با بیان اینکه اخذ این موافقت نیاز به فراهم کردن مقدمات ویژه‌ای داشته است خاطر نشان کرد: وجود تجهیزات لازم، توانایی‌های لازم در افراد به کار گرفته شده در بیمارستان، تنوع و تعداد زیاد بیماران و فضای کافی از جمله شرایطی است که برای انجمن جهانی چشم حائز اهمیت است.

موسوی ادامه داد: بیمارستان خاتم‌الانبیا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تخصصی چشم پزشکی در کشور است که تمامی شرایط مورد نیاز را دارد و در حال حاضر نیز به عنوان یک مراکز مهم درمانی، آموزشی و پژوهشی در حال فعالیت است.

وی با اشاره به فعالیت‌های درمانی در حال انجام در بیمارستان خاتم‌الانبیا اذعان داشت: در حال حاضر در هر ماه بیش از هزار عمل جراحی تخصصی چشم در این بیمارستان انجام می‌شود که خود این مورد ظرفیت آموزشی زیادی را ایجاد می‌کند.

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا با اشاره به فعالیت 18 نفر پزشک متخصص گرایش‌های مختلف چشم‌پزشکی در بیمارستان خاتم‌الانبیا تاکید کرد: اکثر این افراد جزو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به صورت پاره‌وقت و نیمه‌وقت در این بیمارستان فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha