سلامت نیوز : جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با فارس افزود: مشمولان سهمیه مازاد مناطق محروم،مشمولان تسهیل ادامه تحصیل نخبگان،استعدادهای درخشان و استعدادهای برتر و مشمولان سهمیه رزمندگان تا 5 دی فرصت دارند با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت مطابق راهنمای ارسال مدارک،مدارک مورد نیاز را ارسال کنند.

نسل سراجی با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای مشمولان سهمیه تمدید نمی‌شود گفت: در صورت عدم ارسال مدارک در زمانهای مقرر،سهمیه این دسته از داوطلبان،آزاد در نظر گرفته می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت افزود: داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی تا تاریخ 6 دی فرصت دارند به سایت این مرکز مراجعه کنند و باید مبلغ ۳۱۵ هزار ریال را به صورت اینترنتی پرداخت کنند تا با دریافت کد پرداخت مراحل ثبت نام را آغاز کنند.

چهلمین دوره آ‌زمون دستیاری پزشکی تخصصی ۵ اردیبهشت ۹۲ برگزار می‌شود و طی آن حدود ۲۲۰۰ نفر از پزشکان عمومی به یکی از ۲۷ دوره رشته‌های پزشکی تخصصی وارد می‌شوند.

وی ادامه داد: کارنامه حاوی نمره و رتبه هر فرد در خرداد 92 از طریق سایت اطلاع رسانی مرکز سنجش آ‌موزش پزشکی در اختیار داوطلبانی که حداقل نمره 150 از 600 را کسب کرده‌اند، قرار می‌گیرد.

نسل سراجی گفت: هر داوطلب در صورتی که واجد شرایط پذیرش باشد مجاز به انتخاب رشته- محل مورد علاقه خود بوده و در فرم انتخاب رشته- محل که در سایت اینترنتی مربوطه همراه با کارنامه به وی ارائه می‌شود به ترتیب اولویت درج می نماید.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت افزود: داوطلب می‌تواند یک رشته را در تمام دانشگاهها یا ترکیبی از چند رشته را در چند دانشگاه انتخاب کند.در صورتی که داوطلب در موعد مقرر انتخاب رشته نکرده باشد،واجد شرایط پذیرش نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha