سلامت نیوز : نیما نژادمقدم امروز در گفت‌وگو با فارس در تنکابن گفت: با توجه به اینکه تمامی بودجه فاز نخست به پیمانکار داده شده در این فاز که مرحله ساخت اسکلت این پروژه بزرگ است، تا اول دی ماه به  پایان می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه مسئولان امر قول مساعد تکمیل این پروژه را تا قبل از پایان دولت دهم داده بودند، در صورت اختصاص به موقع اعتبارات مورد نیاز، پیمانکار ادعا کرده است، خواهد توانست این پروژه را تکمیل و به مرحله نازک‌کاری و آماده تجهیز رساند.

نژاد مقدم تاکید کرد: بیمارستان فوق‌تخصصی تنکابن 160 تختخوابی است و با احتساب تخت‌های بخش‌های نظیر دیالیز، اورژانس و غیره این مرکز پیشرفته درمانی دارای مجموعاً 220 تخت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تنکابن و عباس‌آباد با اشاره به راه افتادن موج سوم H.I.V گفت: امروزه ثابت شده علاوه بر شیوع این بیماری ویروسی از طریق سرنگ آلوده و اعتیاد، موج سوم هم براه افتاده که بر میزان گسترش این بیماری افزوده است و با توجه به این مساله ملاحظه‌کاری و عدم اطلاع‌رسانی در امر پیشگیری گناهی نابخشودنی است و در این راستا نیازمند آموزش همگانی به ویژه در مدارس و آموزشگاهی از مقطع ابتدایی تا آموزش عالی بصورت مستمر هستیم.

وی نقش رسانه‌ها و مطبوعات را در پر رنگ کردن آموزش‌های پیشگیرانه در مقوله بیماری‌های واگیر به ویژه ایدز اساسی ارزیابی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha