10 هزار و 50 نفر در تیر ماه سال جاری از طریق مراجعه حضوری ، تلفنی و مکاتبه ای از راهنمایهای کارشناسان مرکز مشاوره سازمان تامین اجتماعی بهره مند شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد، بیش از نیمی از مشاوره های گرفته شده در یکماه گذشته، با 5 هزار و 850 مورد و 59 درصد فراوانی در خصوص مسائل بیمه ای بوده است. ضمن آنکه 24 درصد این مشاوره ها در حوزه درمان و 17 درصد نیز مربوط به مسائل متفرقه اعلام شده است.

بر اساس این گزارش ، از 2 هزار و 400 مورد مشاوره های گرفته شده در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در تیر ماه سال جاری نیز ، 75 درصد این مشاوره ها مربوط به درمان غیر مستقیم و یک سوم این آمار نیز مسائل مرتبط با بخش درمان مستقیم این سازمان بوده است.

همچنین در بخش امور بیمه ای با بیشترین مشاوره ها در خصوص مستمریها، حسابهای انفرادی، در آمد و امور مرتبط با حوزه معاونت اقتصادی و برنامه ریزی ذکر شده است.

شایان ذکر است ، پرسش در خصوص بیمه مکمل در بخش درمان مستقیم ، کسب اطلاعات در مورد چگونگی دریافت خسارات متفرقه و اسناد مالی هزینه های درمان در بخش درمان غیر مستقیم ، مشاوره در خصوص بیمه های اختیاری ، اطلاع ازضوابط بازنشستگی جانبازان و معلولین ، قانون نوسازی صنایع و بازنشسته شدن با 60 سال سن و 10 سال سابقه، کسب اطلاع از چگونگی عقد قرار دادها و پیمان ها، مشاوره در ارتباط با نحوه احیای سوابق حق بیمه که از سوی کارفرما پرداخت نشده و درخواست وام ودیعه مسکن 30 میلیون ریالی ، بیشترین مسائلی بوده است که بیمه شدگان و شاغلین تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی از طریق مراجعه حضوری ، تلفنی و مکاتبه ای از مرکز مشاوره ستاد مرکزی این سازمان در یک ماه گذشته اطلاعات لازم را کسب کردند.
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha