سلامت نیوز : مسوول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از هزینه 88 میلیون و 700هزار ریالی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: در این هفته بیماران در مطب‌های شخصی پزشکان بسیجی ویزیت و مشاوره‌ی رایگان شدند.

سرهنگ «حسن اسحاقی» در گفت‌وگو با (ایسنا) افزود: بسیج جامعه پزشکی در مجموع 11 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح استان اجرا کرد که 7760 نفر از این خدمات بهره مند شدند.

وی ادامه داد: اجرای طرح بیمارستان ثابت در بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی و هاجر(س) شهرکرد، اعزام تیم‌های بهداشتی - درمانی و آموزشی به مناطق محروم استان در شهرستان‌های کیار و کوهرنگ و ارائه خدمات در مجتمع‌های شبانه‌روزی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان، اجرای طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان دبستانی در شهرکرد، ویزیت و مشاوره رایگان در مطب‌های شخصی پزشکان بسیجی از برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی در هفته بسیج است.

دکتر اسحاقی، یادآور شد: برگزاری یادواره‌ی شهدای جامعه پزشکی در شهرستان بروجن، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جامعه پزشکی از برنامه‌های سازمان در هفته بسیج است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha