سلامت نیوز : مدیرکل نظارت بر درمان و اعتباربخشی وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات درمانی انجام شده برای دانش آموزان حادثه آتش سوزی پیرانشهر، گفت: درخواستی برای اعزام این دانش آموزان به تهران به ما اعلام نشده است.

دکتر سجاد رضوی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به اقدامات درمانی انجام شده برای دانش آموزان حادثه آتش سوزی مدرسه‌ای در پیرانشهر، درباره هزینه‌های درمان این دانش آموزان گفت: وزارت بهداشت هزینه‌ای بابت درمان از این دانش آموزان دریافت نمی‌کند و تمام اقدامات درمانی رایگان است. اما اینکه این هزینه‌ها را دولت خواهد پرداخت یا وزارت آموزش و پرورش هنوز مشخص نیست.

همچنین دکتر باب الله قاسمی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز درباره وضعیت عمومی دانش‌آموزان حادثه آتش‌سوزی پیرانشهر که در بیمارستان تبریز بستری هستند، گفت: روند درمان و مداوای این دانش‌آموزان در حال انجام است و تمام اقدامات لازم برای آنها صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای ادامه درمان، نیازی به انتقال این دانش‌آموزان به تهران هست یا خیر، گفت: تا این لحظه پزشکان ما چنین موردی را درخواست نداشته‌اند. اگر این مورد را اعلام کنند به هر مرکز درمانی که لازم باشد این انتقال صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha