سلامت نیوز : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان انتقال خون درباره میزان پیشرفت احداث 11 پایگاه انتقال خون در سراسر کشور که از ماه‌ها پیش در دستور کار این سازمان قرار داشت، گفت: به علت عدم تامین اعتبارات عمرانی توسعه فضاهای فیزیکی به کندی پیش می‌رود اما تلاش می‌کنیم این پایگاه‌ها را نیز در موعد معین شده و تا پایان امسال آماده کنیم.

دکتر محسن منشدی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه در سال جاری با عنایت به مقوله «اقتصاد مقاومتی» تخصیص بودجه‌ برای اغلب نهادها به طور کامل محقق نشد، عنوان کرد: البته سازمان انتقال خون مسئولیت حیاتی بر دوش دارد و مسئولان هم با نگاه ویژه‌ای که دارند سعی می‌کنند این سازمان را در انجام وظایف اساسی‌اش یاری دهند.

وی افزود: سیاست اقتصاد مقاومتی از سوی دیگر زمینه‌ساز صرفه جویی و توجه به امکانات داخل کشور و کاهش وابستگی‌ها شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان انتقال خون ضمن تاکید بر اینکه اعتبارات عمرانی در سال جاری به سازمان انتقال خون تخصیص پیدا نکرد، گفت: مسئولان همه تلاش خود را برای حل مشکلات بودجه‌ای به کار گرفته‌اند و به سازمان انتقال خون وعده داده‌اند که طی ماه‌های آتی آن را حل کنند.

منشدی درباره میزان پیشرفت احداث 11 پایگاه انتقال خون در سراسر کشور که از ماه‌ها پیش در دستور کار این سازمان قرار داشت، گفت: به علت عدم تامین اعتبارات عمرانی توسعه و ساخت فضای فیزیکی این ساختمان‌ها به کندی پیش می‌رود اما تلاش می‌کنیم این پایگاه‌ها را نیز در موعد معین شده آماده کنیم.

وی درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای جایگزین کردن سه پایگاه انتقال خونی که اخیرا در استان تهران تعطیل شده‌اند، عنوان کرد: شهرداری برای انجام پروژه‌های خود تصمیم به انجام این امر گرفت، اما اکنون فضاهای مناسبی را در اختیار ما قرار داده است و پیگیر آماده سازی و جایگزینی آنها هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان انتقال خون در پایان ضمن اشاره به کمبود پرسنل در مجموعه انتقال خون کشور اظهار کرد: برای جبران این کمبود مکاتبات لازم با معاونت راهبردی ریاست جمهوری انجام شده است. امید است در آینده نزدیک مجوزهای لازم صادر شده و طی آزمون‌هایی نیروی مورد نیاز سازمان را تامین کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha