سلامت نیوز : مشاور و معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت از آغاز جلسات کارشناسی تعیین تعرفه‌های تشخیصی – درمانی سال 92 خبر داد و گفت: جلسات کارشناسی تعیین تعرفه‌ها از هفته گذشته آغاز شده تا به این ترتیب بتوانیم پایان امسال، مصوبه هیات دولت برای تعرفه‌ها را بگیریم و تعرفه‌های جدید از ابتدای سال 92 ابلاغ شوند.

دکتر محمود رضا محقق در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: از آنجایی که تعرفه‌های تشخیصی – درمانی امسال در انتهای خرداد ماه ابلاغ شد و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از این بابت متضرر شدند، تعاملات خوبی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برقرار است تا تعرفه‌های سال 92 قبل از آغاز سال مصوب و ابلاغ شوند.

وی با بیان این که تمام تلاش وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه بر آن است که تعرفه‌های تشخیصی – درمانی 92 قبل از آغاز سال جدید، نهایی و مصوب شود، ادامه داد: به این منظور جلسات کارشناسی اولیه در حال تشکیل است. البته برای رشد تعرفه‌ای سال 92 هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد؛ باید جلسات پیش رود و ببینیم به چه رشد تعرفه‌ای می‌رسیم چرا که اعداد و ارقام وزارت بهداشت با اعداد و ارقام وزارت تعاون اختلاف‌های ماهوی دارد. اما در مجموع تعامل امسال این دو وزارتخانه بسیار خوب است. امیدواریم به اعداد و ارقامی برسیم که مردم ضرر نکنند و بیمارستان‌ها هم بتوانند خدمت‌رسانی مناسب داشته باشند.

دکتر محقق همچنین در پاسخ به سوال ایسنا درباره سرانجام پیشنهاد وزارت بهداشت به دولت برای افزایش تعرفه هتلینگ در مدت باقی مانده از سال، گفت: دولت هنوز مصوبه‌ای در این زمینه نداشته است اما وزارت بهداشت این موضوع را پیگیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha