دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 62349

سلامت نیوز :مهرداد جوادیان صبح امروز در بازدید از این طرح گفت: در راستای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی برای اتمام پروژه عمرانی در حال ساخت مرکز آموزشی و درمانی امام علی (ع) آمل و تحقق برنامه‌های زمانبندی شده، روند پیشرفت کار و مشکلات پیش رو مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی خواستار پیگیری جدی برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه شد.جوادیان گفت: این مرکز که از سوی مجمع خیران شهرستان آمل در محل بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان در حال ساخت است، هم‌اکنون در مرحله فوندانسیون قرار دارد.

وی افزود: تاکنون حدود دو میلیارد ریال از سوی خیران عضو مجمع خیران آمل و شهرداری این شهر برای ساخت این مرکز اختصاص داده شد و روند ساخت هم به طور جدی ادامه دارد.

رئیس بیمارستان امام علی (ع) آمل گفت: این مرکز در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع و زیربنای یک‌هزار و 100 متر مربع در دو طبقه در پشت فضای خالی اورژانس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان آمل در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: طبقه اول این مرکز با 25 تخت برای بخش اورژانس بیمارستان و 20 تخت هم برای بخش شیمی درمانی اختصاص دارد.

این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون فوندانسیون و بتن‌ریزی این مرکز درمانی به پایان رسیده و بر اساس روند اجرای پروژه، پیشرفت آن به حدود 25 درصد رسید.

جوادیان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان مجمع خیرین شهرستان آمل و دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مقرر شد مراحل ساخت و تجهیز مرکز با همکاری مجمع خیرین آمل و دانشگاه علوم پزشکی مازندران اجرا شود.

وی از افراد نیکوکار و شهروندان آملی خواست تا برای تسریع در ساخت مرکز شیمی درمانی این شهرستان که قرار است تمامی بیماران غرب استان مازندران را زیر پوشش قرار دهد، کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha