سلامت نیوز : بهمن نعمت گرگانی در گفت‌و‌گو با فارس در ملایر به بخش‌های مختلف این بیمارستان اشاره کرد و افزود: بیمارستان غرضی ملایر دارای چهار بخش اصلی شامل داخلی، اطفال، زنان و جراحی است.

وی اضافه کرد: بخش‌های اصلی این بیمارستان دارای زیرگروه‌هایی شامل قلب، اعصاب، ارتوپد، آزمایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه تخصصی، داروخانه و دندانپزشکی هستند.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر به پرسنل این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیمارستان غرضی ملایر با 294 نفر پرسنل به بیماران ارائه خدمات داشته که از این تعداد 15 پزشک متخصص، 12 پزشک عمومی، 98 نفر نیز در مقطع کارشناسی‌ و مابقی نیز در سایر بخش‌ها مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه به کمبود پزشک متخصص در بخش‌های جراحی، عمومی، داخلی و چشم پزشکی در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در سایر بخش‌ها نیز مانند گوش و حلق و بینی، اورتوپدی، مغز و اعصاب، رادیولوژیست و داروسازی نیز کمبود پزشک وجود  دارد و ما درخواست خود را در زمینه کمبود پزشک به سازمان اعلام می‌کنیم و سازمان تصمیم‌گیری لازم را اتخاذ می‌کند.

نعمت‌گرگانی اظهار داشت: علاوه بر دارندگان دفترچه تامین اجتماعی، 50 درصد مراجعین به این بیمارستان از سایر بیمه‌ها بوده اما برخی بیمه‌ها از نظر پرداخت تأخیر دارند و باید در این راستا ما را یاری کنند.

وی در ادامه از راه‌اندازی سیستم شماره‌دهی تلفنی در این بیمارستان از ابتدای دی ماه خبر داد و گفت:با راه‌اندازی این سیستم بیماران به صورت غیرحضوری اقدام به اخذ شماره ویزیت می‌کنند و از طریق سیستم نرم‌افزاری به صورت پیغام‌گیر از ساعت حضور پزشک خود اطلاع پیدا کرده و این سیستم اقدامی مناسب در راستای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها خواهد بود.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر از کسب رتبه دوم این بیمارستان در دومین جشنواره حاکمیت بالینی خبر داد و افزود: در این جشنواره ملاک‌های بیمارستان‌های استان در زمینه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته که این بیمارستان بعد از  بیمارستان آتیه (تامین اجتماعی همدان) رتبه دوم را در استان کسب کرده است.

وی مهم‌ترین اقدام انجام شده در سال جاری را  راه‌اندازی دستگاه امحاء زباله در بیمارستان عنوان کرد و گفت: این دستگاه زباله‌های عفونی را به زباله عادی تبدیل می‌کند و این بیمارستان نخستین بیمارستان مجهز شده به این دستگاه در ملایر است.

نعمت‌گرگانی به فرسودگی بخش سونوگرافی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها باید به روز شوند و برای این کار به 80 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی احداث انبار دارویی جدید استاندارد به جای انبار کنونی به خاطر کمبود فضا و احداث باند فرود بالگرد را از برنامه‌های آینده بیمارستان غرضی برشمرد و خاطرنشان کرد: اقدامات و موافقت‌های اولیه فرود بالگرد در این بیمارستان انجام شده و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha