سلامت نیوز : مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز اعتباربخشی در بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه از دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ خورشید وسکویی اظهار کرد: در پیش ارزیابی انجام شده از بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی تهران پرستاران در میان همه کارگروه ها اعم مدارک پزشکی، تجهیزات و... بیشترین امتیاز را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در این پروسه پرستاران بخش بستری و دفاتر پرستاری حائز بالاترین نمره شدند، گفت: البته وظایف این بخش ها عمدتاً برعهده مترون، سرپرستار و سوپروایزرهاست.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: استقرار نظام حاکمیت بالینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز و سپس به سایر دانشگاه ها گسترش یافت و پرستاران بدنه حاکمیت بالینی را تشکیل می دهند.

وسکویی با بیان اینکه پیش از این مراکز درمانی ارزشیابی می شدند، افزود: اما هم اکنون ارزشیابی جای خود را به اعتباربخشی داده است و با اعتباربخشی مراکز درمانی هر بیمارستان بخش دولتی و خصوصی هر امتیازی را کسب کند تا 2 سال قرارداد بیمه ها، پرداخت بیمارستانها و بودجه تخصیص یافته بر اساس این امتیاز است.

وی با بیان اینکه تاکنون ارزیابی اولیه بیمارستانها انجام و بازخورد آن به مراکز داده شده است، گفت: اعتباربخشی بیمارستانها از دی ماه امسال آغاز و تا خرداد 92 پایان می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha