سلامت نیوز : نماینده مردم سردشت در مجلس اعلام کرد که وضعیت جسمانی سه دانش آموز دیگر حادثه مدرسه شین آباد مناسب نیست و این سه کودک تاکنون با اتصال به دستگاه و تنفس مصنوعی در قید حیات هستند.

رسول خضری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب گفت: 15 دانش آموز از مدرسه شین آباد متاسفانه به دلیل وضعیت بد جسمانی شان به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند که یکی از این کودکان شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

وی افزود: هم اکنون 14 دانش آموز در بیمارستان سینا هستند که حال سه نفر از آنها بسیار وخیم است و با کمک دستگاه و تنفس مصنوعی زنده هستند.

به گفته خضری، تا سه – چهار روز آینده تکلیف این سه دانش آموز هم مشخص می شود و تنها از ملت ایران می خواهیم که برای این دانش آموزان مظلوم دعا کنند.

این نماینده مجلس اعلام کرد: در تماس با مسوولان بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه مشخص شد که سه دانش آموز این بیمارستان امروز مرخص می شوند.

15 آذر امسال، آتش‌سوزی بخاری کلاس درس دبستان روستای «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی منجر به مصدومیت 28 دانش‌آموز شد که این دانش اموزان به سرعت به بیمارستانهای امام خمینی (ره) ارومیه و سینا تبریز منتقل شدند.

عصر دیروز و در پنجمین روز از حادثه وقوع آتش‌سوزی، سیلان یگانه، دخترک دانش‌آموزی که ریه‌هایش آسیب شدیدی دیده بود، دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha