سلامت نیوز : جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با فارس افزود: مرحله اول آزمون دکترای تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت 18 آبان در 56 رشته و 8 شهر برگزار شد که نتایج اولیه آن 22 آذر تا 2 برابر ظرفیت پذیرش اعلام می شود.

وی ادامه داد: نتیجه اولیه این آزمون از روز چهارشنبه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir ، قابل رویت است و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری خود از نتایج آزمون باخبر شوند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در مورد ظرفیت آزمون دکترای تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت گفت: در این مقطع نزدیک به 5 هزار نفر ظرفیت تعریف شده است.

نسل سراجی ادامه داد: متأسفانه به دلیل اینکه برخی داوطلبان واجد شرایط برای انجام مصاحبه دکترا نبودند،برخی از واجدان شرایط غیبت داشته و تعداد داوطلبان حضور یافته هم کم بوده است،نتوانستیم تا 2 برابر ظرفیت را برای پذیرش در همه رشته ها فراهم کنیم.

وی گفت: در برخی رشته‌ها تا 2 برابر ظرفیت پذیرش شده و در برخی رشته‌ها نتوانسته‌ایم.اما به نظر می‌رسد به طور میانگین تا 7/1 برابر ظرفیت پذیرش اعلام شود.

رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت گفت: مصاحبه معرفی‌شدگان مرحله اول آزمون دکترای علوم پایه و بهداشت از 2 دی آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha