سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 62468
سلامت نیوز : دبیر علمی دومین همایش پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند در گفت و گو ی تحلیلی رادیو سلامت با اشاره به برگزاری این همایش با هدف بررسی نقش غذاهای فراسودمند در سلامت جامعه گفت: غذاهای فراسودمند به علت ارزش غذایی بالا  در حال تولید بوده و پیش بینی می شود صنایع به تولید این گونه محصولات گرایش داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز ؛ دکتر مریم تاج آبادی ابراهیمی با بیان اینکه غذاهای فراسودمند ضامن سلامت جامعه در آینده خواهد بود تاکید کرد:با تولید مواد اولیه غذاهای فراسودمند می توان سرعت روند محصولات پروبیوتیک و فراسودمند در کشور را افزایش داد.

دبیر علمی دومین همایش پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند در باره زیرساخت های لازم جهت تولید محصولات و غذاهای فراسودمند گفت:گرایش صنایع داخلی در سال های اخیر  برای تولید این محصولات افزایش یافته  است و به نظر می رسد با تامین مواد اولیه بتوان حجم این محصولات را افزایش داد.

گفتنی است دومین همایش پروبیوتیک وغذاهای فراسودمندباهمکاری وزارت بهداشت،انجمن پروبیوتیک وغذاهای فراسودمند ایران ودانشگاه آزاد اسلامی تا رو زپنچ شنبه در دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha