سلامت نیوز : جواد شریعتی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: در شرایط کنونی تحت‌های مراقبت‌های ویژه شهرستان شوشتر در بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر از سه تخت به هشت تخت‌ ارتقا یافته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی درباره هزینه راه‌اندازی هر تخت در بخش مراقبت ویژه گفت: برای راه‌اندازی هر تخت مراقبت‌های ویژه بیش از 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

شریعتی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی این تخت‌ها بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز بود، خاطرنشان کرد: افراد نیکوکار در بخش سلامت در شوشتر فعالیت بسیار خوبی دارند و همواره برای رفع مشکلات در این حوزه همکاری تنگاتنگی داشته‌اند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای بخش سلامت در شوشتر تاکید کرد: برای ارتقای سطح بهداشت در شوشتر یک دستگاه رادیولوژی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء راه‌اندازی شده است.

مدیر شبکه بهداشت شوشتر تاکید کرد: برای خرید این دستگاه بیش از 70 میلیون تومان اعتبار صرف شده و هم اکنون در حال خدمات‌دهی به مردم است.وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر زباله‌سوز بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر نصب شده و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.شریعتی تاکید کرد: در بخش سلامت شوشتر پروژه‌های بسیار زیادی وجود دارد که قرار است در هفته‌های آینده با حضور وزیر بهداشت افتتاح شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha