چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۱
سلامت نیوز : زنی كه شوهرش را با شال خفه كرده بود در چنگال قانون گرفتار شد. فرمانده انتظامی شهرستان زرند از وقوع همسرکشی خبرداد و گفت: متهمه شال را دور گردن همسرش انداخت و او را خفه کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تهران امروز ؛ سرهنگ احمد حسینی در این باره گفت: متهمه در بازجویی‌ها اقرار کرد که هشت سال با همسرم زندگی می‌کردم و از دو سال بعد از ازدواج اختلافات بین ما آغاز شد، وی با دختران و... دوست بوده و همه چیز را برایم تعریف می‌کرد که از این موضوع بسیار ناراحت بودم و نهایتا تصمیم به طلاق گرفتم که با مخالفت خانواده‌ام مواجه شدم.

وی ادامه داد: متهمه گفت که چند ماه قبل از وقوع قتل با پسر جوان 28 ساله‌ای به نام «ح - الف» از طریق تماس تلفنی آشنا شدم و از او خواستم که کمکم کند تا شوهرم را از سر راهم بردارم که نهایتا تصمیم گرفتیم با قرص خواب‌آور وی را بکشیم. فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: متهمه در فرصتی مناسب درحالی‌که شوهرش در27آبان‌ماه ساعت20 به خانه می‌آید، برایش چای مسموم برده و شوهرش پس از مصرف چای، به خواب عمیق فرو می‌رود، همچنین متهمه کمی قرص هم به فرزندش داده که او از خواب بیدار نشود.

وی گفت: متهمه گفته بلافاصله با «ح- الف» تماس گرفتم و گفتم همسرم به خواب رفته، وی آمد و با کمک هم‌ دست و پای او را بستیم و پلاستیکی بر سرش کشیدیم و با بستن یک شال دور گردنش او را خفه و جسدش را داخل پتو انداختیم. در ساعت 23 شب جسد را به چاه‌های اطراف روستای حمیدیه در فاصله 17 کیلومتری جنوب شهر زرند انتقال دادیم و پس از آتش زدن، آن را به داخل چاه انداختیم و محل را ترک کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با بیان اینکه پس از اعتراف همسر مقتول، با دستور قاضی تیمی از کارآگاهان منطقه انتظامی زرند اقدامات در زمینه دستگیری دیگر متهم پرونده را آغاز و نهایتا موفق شدند او را در منزل پدری‌اش دستگیر کنند، گفت: «ح- الف» با اعتراف به قتل، تمام اظهارات همسر قاتل را قبول کرد و گفت به اصرار «ص - غ» فریب خوردم و خواستم کمکی به او بکنم که از دست شوهرش راحت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha