سلامت نیوز : دکتر سیدمحمدکاظم تدین رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اعلام این مطلب گفت: دومین همایش قرآن پژوهشی و طب با هدف جهت دهی تحقیقات پزشکی در مسیر قرآنی و ترسیم سبک زندگی اسلامی هفته آینده در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به نقش قرآن پژوهشی و طب در مسیر توسعه پزشکی بیان کرد: محورهای این همایش، جهت دهی تحقیقات پزشکی به رویکرد قرآنی و روایی، ترسیم سبک زندگی اسلامی و تدوین شاخص های پزشک کارآمد از منظر دین و قرآن و ابعاد تناسب جسمانی از منظر قرآن و روایات می باشد.
 
وی افزود: تدوین ابعاد مختلف سبک زندگی قرآنی، تدوین شاخص های سلامت معنوی، رویکرد دینی سبک زندگی اسلامی، روش پژوهی قرآن و طب و طب در قرآن و احادیث از دیگر محورهای دومین همایش قرآن پژوهی و طب است.
 
رئیس دومین کنگره قرآن پژوهشی و طب اظهار کرد: از میان 104 مقاله پذیرفته شده، 16 مقاله به صورت سخنرانی و 88 مقاله به صورت پوستر ارائه می گردد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار کرد: این همایش به همت معاونت آموزش و تحقیقات همچنین گروه های اخلاق پزشکی و معارف اسلامی، مرکز تحقیقات اخلاق پزشکی دانشگاه و با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.
 
خاطرنشان می شود این همایش یک روزه همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور محققان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور روز 27 آذر ماه در تالار همایش های دانشگاه علم پزشکی جهرم برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha