سلامت نیوز: رئیس سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به اینکه قانون تعرفه گذاری در سیستم پرستاری یکی از بهترین نظامهای پرداخت در جهان به شمار می رود، تصریح کرد: در نظام تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری بر اساس بسته خدمتی و با توجه به استاندارد خدمت، پرداخت می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، میرزابیگی در همایش منطقه ای پرستاران در مشهد با اشاره به اینکه تمامی مقدمات لازم برای اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاران در حال پیگیری است اظهار داشت : در این طرح 527 استاندار تدوین شده است که در سطح کشور اجرا می شود .

وی آغاز تهیه نقشه راه پرستاری و تدوین سند تحول پرستاری در راستای افق 1404 را از دیگر برنامه های مهم سازمان نظام پرستاری عنوان کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزش مداوم پرستاران ، افزایش دوره های و ظرفیتهای تحصیلات تکمیلی ، تغییر درصد پذیرش دانشجویان مرد و زن و توسعه خدمات رفاهی و اجتماعی پرستاران از دیگر دستاوردهای این سازمان به شمار می رود.

رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبود نیرو به منظور اجرای کامل قانون ارتقاء بهره وری یکی از مشکلات مراکز درمانی به شمار می رود اظهار داشت: به همین منظور و تا زمان رفع کمبود ها ، 10 هزار بیماریار و دانشجویان سال آخر رشته پرستاری در مراکز درمانی خدمات ارائه می دهند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha