معاون نظارت مجلس، با تاکید بر اینکه وجود متکدیان در سطح شهر زیبنده نظام اسلامی نیست، بر ضرورت جمع آوری متکدیان تاکید کرد وگفت: مجلس آماده تصویب هرگونه لایحه‌ای برای جمع‌آوری متکدیان است.

تکدی‌گری؛ منشاء ناهنجاری‌های اجتماعی
سلامت نیوز: معاون نظارت مجلس، با تاکید بر اینکه وجود متکدیان در سطح شهر زیبنده نظام اسلامی نیست، بر ضرورت جمع آوری متکدیان تاکید کرد وگفت: مجلس آماده تصویب هرگونه لایحه‌ای برای جمع‌آوری متکدیان است.

حسین مظفر در گفت‌وگو با خانه ملت، در مورد ضرورت جمع‌آوری متکدیان از سطح جامعه، افزود: به طور حتم جمع‌آوری این افرد نیاز به همکاری دستگاه‌هایی چون شهرداری و استانداری دارد تا نسبت به پاکسازی شهر از وجود متکدیان اقدامات سازنده‌ای انجام دهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، تکدی گری را منشاء سایر ناهنجاری های اجتماعی خواند وادامه داد: متکدیان نه تنها چهره شهر را زشت و نامناسب می‌کنند بلکه باعث رشد وگسترش رفتارهای انحرافی در جامعه می شوند، از این رو ضرورت دارد هرچه سریع‌تر از سطح شهرها جمع آوری شوند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر آمادگی مجلس برای جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان از سطح شهرها، تصریح کرد: به طور حتم مجلس از هر لایحه‌ای که در جمع‌آوری متکدیان تاثیرگذار باشد، حمایت می‌کند.

وی، افزود: کمیسیون اجتماعی برای مقابله با اعتیاد جلسات مختلفی را با مسئولان تهران، استانداری و شهرداری برگزار و راه‌های مقابله با اعتیاد را مورد بررسی قرار داد، از این رو برگزاری نشست‌هایی با مسئولان ذی‌ربط در جمع آوری متکدیان نیز می‌تواند اثربخش واقع شود.

مظفر، با بیان اینکه وجود متکدیان در سطح شهر زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، ادامه داد: متکدیان به نوعی با احساسات مردم بازی می‌کنند و درتلاشند تا به هر شیوه‌ای جیب مردم را خالی کنند.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مردم باید از هرگونه کمک به متکدیان خودداری کنند، گفت: ضروری است مردم کمک‌های خود را به کمیته امداد یا سازمان بهزیستی ارسال کنند تا با برنامه ریزی که در این نهادها وجود دارد کمک ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha