یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴
سلامت نیوز : سرهنگ علی اکبر سلیمانی درباره دستگیری 6 شرور قمه به دست که با اعمال خلافکارانه نظیر تخریب خودروهای شهروندان،عربده کشی مستانه و فحاشی موجبات ناامنی را درمنطقه علی آباد تهران به وجود آورده بودند خبر داد و افزود:متهمان پس از 48 ساعت تلاش بی‌وقفه از سوی ماموران تخصصی کلانتری 160 خزانه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تهران امروز ؛ وی ادامه داد:ساعت 12 ظهر 22 آذر ماموران کلانتری 160 خزانه از طریق تماس تعدادی از شهروندان ساکن در خیابان دستواره در جریان وقوع یک فقره تخریب قرار گرفته و برای رسیدگی به موضوع به سرعت به محل اعزام شدند.ماموران پس از اینکه به محل اعزام شدند ضمن بررسی موضوع مشاهده کردند 3 دستگاه خودرو پژوآردی، پراید و پیکان از سوی فرد یا افراد ناشناسی از ناحیه شیشه و بدنه تخریب شده است.به‌دنبال این موضوع ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و در تحقیقات محلی مشخص شد تخریب‌ها به وسیله 3 شرور انجام شده و متهمان پس از ارتکاب جرم بلافاصله با استفاده از یک دستگاه پراید نقره ای رنگ که اهالی محل‌نیز موفق به برداشتن شماره آن نشده اند؛سریعا از محل متواری شده‌اند. سلیمانی افزود: با مشخص شدن جزئیات ماجرا مالکان سه خودرو مذکور به کلانتری دعوت و در این خصوص از آنان تحقیق شد .در خلال تحقیقات پلیسی ماموران دریافتند متهمان ابتدا با راننده وانت پیکان درگیر شده و سپس اقدام به تخریب خودرو و دو خودروی دیگر که پارک بودند کرده و متواری شدند. در جریان فرار نیز اقدام به فحاشی و درگیری با نگهبان مجتمع مسکونی کرده و ضمن تخریب شیشه های کانکس نگهبانی از محل متواری شده اند.

سلیمانی اضافه کرد:با توجه به شرارت‌های افراد ذکر شده مشخصات آنان از شاکیان اخذ و از طریق مرکز پیام کلانتری به تمام واحدهای گشتی و تیم‌های عملیاتی سطح محدوده اعلام و شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

سرکلانتر هفتم تهران با اشاره به اینکه اقدام تبهکارانه اراذل و اوباش باعث رعب، وحشت و اخلال در نظم عمومی منطقه خزانه تهران شده بود تاکید کرد: با تجمیع اطلاعات به‌ دست آمده بلافاصله گروهی مجرب از ماموران تخصصی کلانتری و گشت ضربت پس از بررسی و استفاده از منابع اطلاعاتی مخفیگاه عاملان تخریب و شرارت را در منطقه علی آباد،خیابان دستواره شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی و منسجم موفق به دستگیری پنج نفر از عاملان این شرارت‌ها به نام های «علی.ح»19 ساله،«سعید.ح»23ساله، «منوچهر.ح»35 ساله،«جواد.ح» 28 ساله به همراه «علیرضا.ت» 20ساله سرکرده باند شدند.

در بازرسی از منزل آنان 4 قبضه قمه،به همراه مقادیری مشروبات الکلی کشف شد و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند. وی‌ با اشاره به اینکه طرح برخورد با اراذل و اوباش در جنوب پایتخت در قالب طرح امنیت محله محور در حال انجام است،تاکید کرد:به اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت عمومی هشدار می‌دهیم که اگر افراد شرور دست از اعمال تبهکارانه خود برندارند یقین بدانند برخورد پلیس در حوزه جرایمی نظیر شرارت،ایجاد رعب وحشت در مردم،عربده کشی مستانه و اخلال در نظم عمومی بسیار شدید است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha