سلامت نیوز : رییس بیمارستان روزبه گفت: با افتتاح اورژانس 50 تختخوابی این بیمارستان در ابتدای سال آینده بخشی از مشکلات مربوط به بستری بیماران حل می‌شود.

دکتر مهدی تهرانی دوست در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به اینکه اورژانس این بیمارستان روزانه پاسخگوی مراجعان بسیاری از سطح جامعه است، گفت: با توجه به امکانات و ظرفیت محدود، توسعه بخش‌های مختلف بیمارستان در این زمینه کمک کننده خواهد بود.

وی اضافه کرد: هم اکنون تامین اعتبار لازم برای ساخت و راه اندازی ساختمان پنج طبقه‌ای اورژانس بیمارستان روزبه از سوی وزارت بهداشت و شهرداری تامین شده است.

رییس بیمارستان روانپزشکی روزبه با بیان اینکه ساختمان اورژانس در مجموع دارای 50 تخت است، اظهار کرد: طبقه اول این ساختمان که اورژانس سرپایی است به 10تخت بستری برای زنان و 10تخت بستری برای مردان مجهز خواهد شد که بیماران در این بخش سرپایی به صورت کوتاه مدت و در کمتر از 24 ساعت بستری می شوند.

دکتر تهرانی دوست افزود: طبقات بالاتر این ساختمان به بستری میان مدت بیماران به مدت 10 تا 15 روز اختصاص دارد و در این بخش نیز 25 تخت برای بستری زنان و 25 تخت برای بستری مردان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به برخی مشکلات گریبان گیر بیمارستان‌های دولتی و ناکار آمدی بیمه‌ها اشاره و اظهار کرد: عدم پرداخت مطالبات بیمارستان از سوی سازمان‌های بیمه گر به ویژه صندوق تامین اجتماعی مشکلات بسیاری را برای بیمارستان روزبه در سال گذشته رقم زد.

مدیر گروه روان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزود: بیمه‌ها تاکنون بخشی از مطالبات بیمارستان را پرداخت کرده‌اند اما مشکلات در سال جدید همچنان پا برجا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha