یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 62812

سلامت نیوز :معاون اول رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه "هیچ مشکلی برای تامین داروهای مورد نیاز کشور وجود ندارد"، گفت: دولت برای فراهم شدن امکانات مورد نیاز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ محمدرضا رحیمی در حاشیه سیزدهمین جشنواره پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در تالار امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به برخی شایعات درباره تغییر وزیر بهداشت اظهار کرد: دولت و شخص رییس‌جمهور از وزیر فعلی رضایت کامل دارند و این شایعات درباره ایشان صحت ندارد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز در جریان رسیدگی مجلس شورای اسلامی به طرح اصلاح ماده 53 قانون برنامه پنجم توسعه، نادر قاضی‌پور از تغییر احتمالی مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان خبر داده بود.

نماینده مردم ارومیه در این رابطه گفت:‌ خبردار شدیم که خانم مرضیه وحید دستجردی را می‌خواهند تغییر دهند چون که ایشان گفته بود پول ارز واردات دارو صرف واردات لوازم آرایشی شده است.

در همین راستا، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز با اشاره به اینکه مباحثی در مورد کنار رفتن وزیر بهداشت مطرح شده است، گفت: کنار رفتن وزرا به ویژه در بخش سلامت مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه گفت: با تجربه‌ای که وزیر بهداشت دارند امیدواریم که دولت از این تجارب استفاده کند و همچنین همکاری نزدیک و تنگاتنگی میان کمیسیون بهداشت مجلس و وزارت بهداشت به وجود آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha