سلامت نیوز :نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پی نطق شهریاری ابزار امیدواری کرد 3.5 درصد باقی مانده که نیاز به واردات دارو داریم با ارز مرجع با کمترین قیمت در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت با اشاره به نطق میان دستور شهریاری رییس کمیسیون بهداشت گفت: جمهوری اسلامی ایران مفتخر است امروز بیش از 96.5 درصد از داروهای مورد نیاز مردم را در داخل کشور منطبق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند و این شرایطی است که با همکاری دولت ومجلس فراهم شده است.

وی تصریح کرد: قطعا اراده جدی دولت و مجلس در این است که آن 3.5 درصد باقی مانده که ما نیاز به واردات داریم با ارز مرجع و با کمترین قمیت در اختیار بیماران قرار گیرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این راستا وزیر بهداشت و همکارانشان در جریان هستند اما بعضی از نکات وجود دارد که گفته می‌شود ارز برای فلان موضوع اختصاص یابد؛ این نکات در شان دولت و مجلس نیست.

ابوتوابی‌فرد افزود: با تجربه‌ای که وزیر بهداشت دارند امیدواریم که دولت از این تجارب استفاده کند و همچنین همکاری نزدیک و تنگاتنگی میان کمیسیون بهداشت مجلس و وزارت بهداشت به وجود آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha