سلامت نیوز : اولین جشنواره کارآفرینان تولید و تجارت دندانپزشکی ایران با حضور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، 28 آذر تا 1 دی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ امین طاهری، مدیر اجرایی اولین جشنواره کارآفرینان تولید و تجارت دندانپزشکی ایران، هدف از برگزاری جشنواره را ارائه آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و معرفی کارآفرینان، محققان و تولیدکنندگان برتر در عرصه تولید تجهیزات دندانپزشکی همچنین نظام‌مند کردن برگزاری نمایشگاه‌های حوزه تجهیزات دندانپزشکی، بین‌المللی شدن و مطرح شدن در منطقه عنوان کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در سال «حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» و ضرورت تلاش برای خودکفایی در زمینه تامین نیازهای داخلی و مقابله با تحریم‌ها، گفت: نگرش ویژه برگزارکنندگان این جشنواره نیز ارتقای سطح کمی و کیفی امر تولیدات دندانپزشکی است.

مدیر اجرایی اولین جشنواره کارآفرینان تولید و تجارت دندانپزشکی ایران افزود: ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت دندانپزشکی، افزایش مشارکت‌های گروهی، صنفی و همکاری و هماهنگی بخش صنعت و دانشگاه و مراکز تحقیقاتی و دانش بنیان نیز از جمله دیگر اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

طاهری با بیان اینکه اولین جشنواره کارآفرینان تولید و تجارت دندانپزشکی (IRDEC 2012) از 28 آذر تا 1 دی 1391 در سالن‌های 20، 21 و 22 محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: در مجموع حدود 50 شرکت تولیدکننده داخلی در نمایشگاه حضور خواهند داشت. اکثر این شرکت‌ها حائز تاییدیه‌ها و گواهینامه‌های کیفیت از موسسات معتبر بین‌المللی هستند و در میان آنها نام شرکت‌هایی با سابقه حضور سه دهه فعالیت در عرصه تولید تجهیزات و مواد دندانپزشکی به چشم می‌خورد.

به گفته طاهری، در کنار جشنواره چندین سمینار با موضوعات متنوعی نظیر بازاریابی، نحوه فروش، توسعه صادرات، مشارکت شرکت‌ها برای تولیدات جدید و مدیریت یکپارچه نیز در نظرگرفته شده است.

وی در پایان ضمن اعلام خبر تقدیر از شرکت‌های برتر در عرصه تولید تجهیزات دندانپزشکی، از تمامی دندانپزشکان، روسای دانشگاه‌ها، اساتید محترم و دانشکده‌های دندانپزشکی سراسر کشور، دانشجویان، انجمن‌های دندانپزشکی، تجار، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، مراکز تحقیقاتی و سایر مسوولین و اصحاب رسانه برای حضور در این جشنواره دعوت بعمل آورد.اولین جشنواره کارآفرینان تولید و تجارت دندانپزشکی (IRDEC 2012) از 28 آذر تا 1 دی 1391 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha