سلامت نیوز : آرش آزادی امروز در گفت‌وگو با فارس ، اظهار داشت: ساخت و ساز بیمارستان 96 تختخوابی تویسرکان واقع در شهرک قائم در پنج طبقه با مساحت 90 هزار و 113 متر مربع در چهار بلوک به مساحت 16 هزار و 834 متر مربع به علت نبود اعتبار مالی متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی بیمارستان 96 تختخوابی قائم از سال 87 آغاز شده است، افزود: مرحله اولیه، کارهای زیربنایی سازه و اسکلت‌بندی بیمارستان با صرف هزینه‌ای به مبلغ 5 میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان اعتبار پیش‌بینی شده برای مرحله دوم عملیات اجرایی نازک‌کاری بیمارستان را 15 میلیارد و 800 میلیون تومان عنوان کرد و اذعان داشت: برای اجرای مرحله دوم طرح بیمارستان 96 تختخوابی در سال‌جاری 3 میلیارد تومان تخصیص داده شده، اما تاکنون مبلغی پرداخت نشده است.

وی افزود: از اردیبهشت‌ ماه سال‌جاری تاکنون صورت وضعیت هزینه شده در این طرح یک‌میلیارد تومان است که از مبلغ هزینه شده تنها 30 تا 40 درصد محقق شده است.

آزادی با اشاره به اینکه بیمارستان 96 تختخوابی قائم با 122 تختخواب شامل بخش‌های بستری، نوزادان، ICC و CCU می‌شود، اظهار داشت: بخش‌های درمانی پروژه بیمارستان 96 تختخوابی قائم در پنج طبقه طراحی شده که در صورت تکمیل این طرح بحث خدمات‌دهی بهداشت و درمان شهرستان توسعه خواهد یافت.

وی ابراز داشت: امیدواریم مسئولان امر به این مهم نگاهی ویژه داشته باشند و مساعدت‌های لازم را برای ادامه عملیات اجرایی بیمارستان 96 تختخوابی قائم شهرستان تویسرکان داشته باشند.

عملیات اجرای بیمارستان 96 تختخوابی قائم تویسرکان در سال 87 آغاز و پیش‌بینی زمان پایانی آن سال 92 است و این در حالی است که سه ماه تا پایان سال بیشتر زمان نیست و با این وجود امروز ساخت و ساز بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان تویسرکان واقع در شهرک قائم به علت نبود اعتبار مالی با پیشرفت فیزیکی 33 درصدی متوقف شده است.

امیدواریم مسئولان امر با نگاهی ویژه به انجام این مهم اقدام کنند و اعتبار مورد نیاز برای آغاز مجدد ساخت و ساز بیمارستان را تأمین کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha