سلامت نیوز : مهرداد جوادیان در گفت‌وگو با فارس در آمل با اعلام اینکه این بیمارستان رتبه نخست در جشنواره حاکمیت بالینی در میان بیمارستان‌های مازندران را در آذرماه امسال کسب کرد، بیان داشت: در این جشنواره ملاک‌های بیمارستان‌های استان در زمینه‌های مختلف از سوی کارشناسان معاونت درمان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان رتبه نخست را از بین بیمارستان‌های دولتی بیش از100 تخت استان مازندران کسب کرده است و به جشنواره کشوری راه یافت.

جوادیان یادآور شد: بیمارستان امام علی(ع) آمل سال گذشته در نخستین جشنواره در زمینه حاکمیت بالینی رتبه برتر را از میان 800 بیمارستان کشور کسب کرده بود.

وی گفت: وجود مدیران کارآمد و ارتباطات موثر بین کارکنان و تیم مدیریت موجب شد تا بیمارستان امام علی(ع) آمل در زمینه استقرار نظام اعتباربخشی نیز جز بیمارستان‌های برتر در سطح استان انتخاب شود.

رئیس بیمارستان امام علی(ع) آمل تاکید کرد: بیمارستان امام علی در عرصه اقتصاد سلامت نیز رتبه اول را در سطح دانشگاه کسب کرده و یکی از بیمارستان‌هایی است که دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعتقاد دارد که در دومین جشنواره حاکمیت بالینی کشوری جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha